Често задавани въпроси

Добре дошли в раздел Често задавани въпроси

Тук ще намерите детайлни отговори на някои от най-често задаваните въпроси от нашите потребители. За да започнете, изберете категория въпроси, която Ви интересува.

Покупки

Тази опция все още не е налична, но можете да се възползвате от услугате дистанционно пазаруване.
За Ваше улеснение предлагаме да закупите желаната от Вас стока, която ще заплатите на избрана от Вас куриерска фирма при доставка. Към настоящия момент Mr.Bricolage има сключен договор с куриерска фирма Спиди АД за осъществяване на тези продажби. Спиди доставя пратки с наложен платеж на стойност до 10 хил. лева за една пратка. За повече информация погледнете секция дистанционно пазаруване.
Стъпка 1: Заявете дистанционно желаната от Вас стока чрез телефонно обаждане или чрез формата за обратна връзка на www.mr-bricolage.bg за избран от Вас магазин Mr.Bricolage.
Стъпка 2: Посочете предпочитана куриерска фирма
Стъпка 3: Служителите на Mr.Bricolage ще ви информират за наличието на стоката, срока и цената на доставка с наложен платеж от избрана от Вас куриeрска фирма.
Стъпка 4: Потвърдете чрез мейл или факс заявката си.
Стъпка 5: В срок ще получите Вашата стока, след което я заплатете на куриера.

Доставки

Да. Чрез услугата „дистанционно пазаруване“.
Доставката се извършва според обхвата на куриерската фирма и за територията на Република България. Има опция стоките да бъдат доставени и до офисите на съответната куриерска фирма.
Да, възможно е, ако не желаете да се възползвате от преференциалните цени дадени ни от Спиди АД.
Да, доставката е валидна за всички налични продукти.

Продукти

Не, в магазините на Mr.Bricolage не се предлага бяла техника.

Услуги

За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.
Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията.
Ако търговецът не приведе стоката в съответствие с договора в рамките на месец, имате право да претендирате за възстановяване на заплатената от Вас сума или за отбив от цената на стоката.
Трябва и да знаете, обаче, че не можете да претендирате за възстановяване на заплатената сума, ако несъответствието на закупената стока е незначително.
В Mr.Bricolage можете да върнете закупените от магазина стоки, като ще получите парите си обратно!

Без значение е колко време е минало от момента на покупката. Стоките не трябва да са използвани или с нарушена опаковка. Необходимо е да представите касова бележка или фактура за покупката.

Не подлежат на връщане само:
- Стоки, доставени или произведени по индивидуална поръчка на клиента;
- Стоки с оставащ срок на годност по-малко от три месеца;
- Преоценени или стоки в разпродажба;
- Ваучери за подарък;
- Цветя и луковици.
За момента тази опция не е предлагана от магазините на Mr.Bricolage.