История на VITEX
През 1932 г. Витекс започва своята история с производство на хидроизолации, утвърждавайки се като пионер в областта. През 1960 г. компанията разширява портфолиото си, представяйки първата емулсионна (латексова) боя.
През 1997 г. Витекс въвежда на пазара иновативната тонираща система, която подчертава ангажимента на компанията към високото качество в продуктите. През 2000 г. компанията стъпва на международната сцена, създавайки дъщерно дружество в Сърбия, където успешно разширява влиянието си, а 11 години по-късно марката продължава своето динамично развитие, отваряйки дъщерно дружество в България. Този етап е ключов за укрепване на присъствието й на българския пазар и постигане на нови върхове в индустрията.
През последните години Витекс продължава своето постоянно развитие, въвеждайки множество иновации и разширявайки своето портфолио. Днес компанията се отличава с богатство от разнообразни и иновативни продукти, които отговарят на високите стандарти на качество и изискванията на клиентите.
Визия
- Лидерство
С непрестанно усъвършенстване и ефективни екипни усилия, Витекс осигурява поле за корпоративен растеж, както и личен такъв на своите служители. Марката успешно разширява позицията си на пазара, докато добавя към качествата на своите продукти.
- Върховни постижения
Продуктите на Витекс се отличават с високо качество, допълнено от най-високи стандарти за обслужване и гъвкавост за адаптиране към нуждите на клиента и обстоятелствата. Иновативните технологии и отлични работни практики са ключови елементи от успеха на марката.
- Устойчиво развитие
Витекс активно прилага най-добрите практики, за да допринесе за дългосрочното благосъстояние и опазването на планетата. В проектирането и производството на продуктите си, брандът се ръководи от принципите на кръговата икономика, насочвайки се към устойчиво развитие във всички аспекти.
- Образцово предприемачество
Честност, прозрачност и отговорност – ценности, които Vitex поддържа от създаването си и така гарантира своята подкрепа на всеки партньор.
- Дългосрочна стойност
Компанията участва активно във формирането на бъдещето на предприемачеството, като се стреми да прехвърли ценностите си на следващите поколения и така да добави допълнителна стойност за своите клиенти, доставчици, екип и обществото.